torsdag

Andreas?

Hva syns dere om det navnet? Har gått litt bort fra Aksel i og med at jeg kjenner mange som endten skal kalle ungen sin det, eller som har en unge som heter det. Jeg skulle egentlig hete Andreas vist jeg ble en gutt, men nå ble jeg jo ikke det. (hvorfor i all verden ble det ikke Andrea da??) Uansett, jeg liker navnet og har tenkt mye på om jeg skal kalle sønnen min for det. Jan-Erik var positiv (som vanlig) til forslaget mitt. Men er åpen for forslag :o)

I dag har vi vært på Lillestrøm sammen med mamma. Kjøpt meg nye sko og nye solbriller. Bare sånn billige solbriller. I og med at jeg har en sønn som er veldig fasinert av sånt, blir det
fort ødelagt. Og når vi gikk rundt inne på storsenteret kjente jeg at beina mine, nok en gang, var på vei til å sprenge joggeskoene mine. Så jeg måtte inn på en skobutikk å kjøpe meg et par med flippflopp-sandaler, som jeg brukte i hele fjord. Så nå skal bare sommeren komme.

Fikk litt ekstra penger på konto i dag. Så jeg kikker etter en ny sofa. En større som rommer litt mer folk enn denne jeg har nå. MAX 2 stk, som ikke må være redd for å sitte litt oppå hverandre. Er vondt å ligge flatt i den også. Er vel ca 160 lang eller no sånt. Og når kroppen min er over 180, blir det mye krom i ryggen ;p

Skal også invistere i et kamera. Når man har barn er det viktig å ta mye bilder. Og med et godt kamera kan man lage store forstørrelser som man kan henge på veggen :o)

I morra skal jeg ut på leting etter noe pent til Birgitte som får baby på mandag. Jeg vet hvor kosli det er å få pakker i forbindelse med fødsel. Er greit å få ting på forrhånd siden man ofte er sliten etterpå og vil helst være hjemme i fred. Gleder meg!

4 kommentarer:

  1. Vi sku egentlig kall vårres før Aksel vest det bei en gutt - etter bestefarn min på farssia, men det bei ikke sia du sku ha en Aksel ;) Å æ sku åsså heite Andreas vest æ bei gutt, men heldigvis bei æ ikke det! Trives godt som flicka, æ :D

    SvarSlett
  2. Kjenner godt de vann i beina ja,her om dagen hadde jeg så mye at jeg trodde de skulle sprekke,måtte ringe føden for høre litt om det kunne skyldes evt svangerskaps forgiftning,for jeg hadde også veldig smerter på toppen av magen,men de ba meg se an litt..går greit nå.
    Gratulerer med nye solbriller da,alltid gøy å kunne shoppe litt:) Jeg har selv handlett speilrefleks kamera i dag og er sååå glad for å ha et godt kamera til lillegull blir født.Har også kjøpt meg to duker i dag..en løper og en firkantet,ser ut som de er arva etter oldermor.he.he men jeg liker sånne gammle romantiske ting.Ser du skal ut å handle noe til oss,veldig koselig det da vennen,men du trenger ikke å tenke på det..håper bare du kommer å besøker meg en dag så du får hils på lillegull:)Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Andreas e pent<3
    Ikke minst fordi kjærestepus heter det=P

    SvarSlett
  4. Andreas er fint, og ett navn som ikke så alt for mange heter heller. viktig med navn som ikke 3 andre i klassen heter også! :)

    SvarSlett