fredag

Dagens kjøp

I dag tok jeg vel litt av, og kortet mitt gikk varmt en stund. Ble både klær, klokke, kamera og hårføner. (se bort fra tørkestativet mitt... det regnet ute og jeg måtte ta det inn ;p)

Er skjeldent jeg har penger til overs, så jeg kjøpte liksågreit det jeg trenger. Veldig typisk meg.
Torkild fikk nye klær og no leker. Skulle vel hatt en ny vogn også, sånn at vi får plass til lillebroren hans også til høsten. Får se hva vi finner i sverige i morra :o)

Nå er det bare en fancy TV på veggen her som mangler, får se hvor mye det blir til overs neste mnd etter at regningene er betalt. Er morro med ting som kan fungere normalt lenge uten at det blir ødelagt. Er overbevist om at en TV på veggen er mer praktisk enn en på gulvet. Med tanke på at jeg snart har to små barn som raser rundt her etter hverandre. Kjøpte også en ny harddisk. Siden den lille laptopen min ikke har no spess plass til bilder, filmer og musikk. Da er det kjekt med 500GB ekstra stående disponibel for sånt.

I morra reiser vi en tur sammen med Bæmmi til sverige. Handle litt å legge i frysern. Så blir det vel litt godis også kan jeg tenke meg, siden det er lørdag. Vel, jeg håper dere får en super helg, og ikke regner bort :o)

Klem fra meg <3

1 kommentar:

  1. Akk, den som hadde penger.. her lever vi på luft, kjærlighet og førti kroner dagen gjennomsnittlig. Blir ikke mye verken kamera, klær eller TV av sånt ;)

    SvarSlett