torsdag

Mamma først, så alt annet.

I dag blir det en slitsom dag. Sov nesten ingenting i natt. Bare lå å stirra i taket mens jeg hadde et lite håp om å sova. Det er om natta lillebabyen min er våken, og begynner nå å bli stor. Sparker og ordner i magen min. Da vil jeg jo aller helst ligge våken med begge hendene på magen å kjenne på hvor sterke spark han har.

Nå sitter Torkild min på gulvet å ser på Wenche på God Morgen Norge som lager potetsalat, med en mariekjeks i hånda. Klokka er snart halv ti, og snart leggetid igjen for den lille guttn min.
Han sover et par timer på formidagen som regel. Da er det deilig å hive seg ned på sofaen eller gå å ta en lang dusj. Når han sover, eier jeg ingen bekymmring :o)

Så vil jeg bare beklage om det er mye skrivefeil. Her mangler flere bokstaver, er bare stubbene igjen av tastaturet. Takket være min litt klåfingra sønn som skal pakke alt i munnen. Med de små fingrene hans, kommer han seg LETT under tastaturet for å rive opp bokstavene.

1 kommentar:

  1. ja det må være utrolig godt å kunne bruke tiden litt på bare seg selv når han sover.Dagens lille pause på en måte.Synes du er utrolig sprek til å ha en liten krabat som skal utforske alt om dagen og en liten prins til som ligger å gjør sine bevegelser om dagen..De har en flott mamma <3

    SvarSlett